Powered By Blogger

Wednesday 19 October 2011

12 Flash Color

Hai it's me again, memandangkan blog saya masih baru jadi saya sedang sedaya upaya memperbanyakkan post well out of idea sebenarnya ditambah pula dengan keadaan hujan renyai katil pula hanya di sebelah erm mata pun makin kuyu huhuhu but heiii wake up tadi da take vow in front of my friends mel & getha that i must complete at least 2 new post to my blog hehehe thanks gurls so here i am....... 

After Naked Palette skrg sasaran untuk review pula adalah 12 Flash Color from Make Up Forever....this one i got last year :) 

 
Flash Color tanpa penutup
12 Flash color ni saya beli secara online pada harga RM373.67 (harga tidak tetap krn bergantung dgn currency RM but in dollar $95)... secara jujur saya tidak pernah pakai lagi kerana teksturnya yang creamy & saya rasa memerlukan powder sebagai tambahan agar tidak creasing bila dipakai... Tapi produk ni mendapat sambutan yang menggalakkan & review yg bagus daripada makeup guru dalam youtube especially my feveret makeup guru Michelle Phan
kalau anda tengok dalam makeup look yg dibuat menggunakan flash color, produk ni boleh digunakan pada mata, muka & mulut... ini bermaksud flash color multifunctional & inilah yang membuat saya teruja untuk membeli walaupun quite pricey (habis duit khas untuk beli tudung huhuhu). Bagi sesiapa yang berminat pada body art maka u should get this kerana flash color boleh digunakan sebagai face paint or body paint..Tapi saya tidak pasti kalau Sephora Malaysia ada produk ni tapi yg pasti saya beli ini dari website Sephora :)

ok thats all from me today...chau cin cau...

No comments:

Post a Comment